Even een persoonlijk gesprek met mij Klaske
Soms is het fijn dat er iemand met je meekijkt…
die luistert, aanvoelt en woorden kan geven aan wat jij misschien al voelt.Ik combineer coaching met intuïtieve en energetische waarneming
zodat je niet alleen begrijpt…
In dit uur is er ruimte voor jou.
Voor je vragen, je twijfels, je gevoel.
Ik stem me af op jou
en samen kijken we naar wat er speelt.
Eerlijk en helderheid in demogelijkheden in jouw persoonlijke weg op dit moment.
Even helderheid vanuit een andere positie bekeken.
Na een uur heb je al nieuwe mogelijkheden om verder te kunnen.
Gewoon even samen kijken met tarot, numerologie en een goed gesprek.
Via Zoom, wil je liever langskomen dan kan dit en dan duurt een gesprek minimaal 2 uur.
Ik maak deze zomer ruimte voor een aantal gesprekken.
Je kan deze zelf makkelijk inplannen in mijn online agenda.
Heb je een andere plek nodig dan staat aangegeven dan kan je contact met mij opnemen.
Voelt het goed?
Dan ben je welkom
Klaske

